MENU

Forum - Cześć.

« poprzednie   | 1 | 2 |  

Cześć.

Cześć.

Mam na imię Paweł

Mieszkam raczej studiuję  w Toruniu.

jakieś stare zdjęcie. 

http://photos.nasza-klasa.pl/27803493/3/main/6400cde031.jpeg

W wieku 3 lat miałem wypadek,  od tego czasu mam zeza plus brak widzenia w prawym oku. 

Wiec tak, mam te drugie oko mniejsze o jakieś 40%, całe oko skierował się w stronę nosa. Ostatnim czasie odkryłem że jednak widzę na to oko, potrafię odróżnić kształt, kolory przy dużej różnicy. Niestety jak przez solidną mgłę, plus muszę zamknąć zdrowe oko, skupić się. Do tego zakres widoczności jest dość mała. 

Trochę żałuje że nie podjąłem się dużo wcześniej starań, ale niestety byłem okłamywany że nie mogą mi zrobić operacji przed ukończeniem 21lat. 

Umówiłem się na badanie komputerowe badanie wzorku, aby mieć jakieś informację a później muszę odnaleźć jakiegoś specjalistę lub szpital który naprawi mnie. 

Niestety moje życie to jakiś Combos nieszczęść,  wiecznie samotny, ludzie mnie odtrącają bo porostu się wstydzą przebywać ze mną, bo nie jestem fajny. sytuacja finansowa też kiepska, do tego mam zaledwie 168cm, słaby fizycznie. znalezienie  kogoś kto chciałby być ze mną wydaje mi się mission inposible. 

Często zastanawiam się czemu ja. co mógł zrobić 3 latek że tak go los skrzywdził. Czasami marze żebyś spotkać jakiegoś superbohatera który ma moc leczenia. Mam nadzieje że znajdzie się taki ze skalpelem, a ja będę znów mógł się cieszyć życiem, nie bać się podjeść do nieznajomej i pogadać. 

Cześć.