|
Nowy
|
2010-05-27 12:39:22
|
NowyWitam wszystkich. Niedawno przyjaciel pokazał mi tę stronę. Świetny pomysł. :) Od wczoraj czytam forum (sporo piszecie) i zgodnie ze zwyczajem, jako nowy, opowiem swoją historię. Urodziłem się za wcześnie, przez co w prawym oku nic nie widzę: Retinopatia wcześniacza; w lewym mam dosyć sporą krótkowzroczność: -25 dioptrii. Od kilku lat coraz gorzej widzę z bliska i doszedł jeszcze oczopląs i kilka innych proplemów neurologicznych. Obecnie jestem studentem I roku MISH na umk, jednak za rok chcę zacząś pedagogikę specjalną. Nie znam jeszcze ani jednej osoby jednoocznej. Pozdrawiam wszystkich. Artur.
|
2010-05-29 21:27:47
|
NowyWitaj super ze do nas wpadles i zostan z nami na dluzej:) pozdro
|
2010-05-29 21:42:22
|
Nowydzięki za przywitanie. powoli się tu aklimatyzuje. :)
|
2010-05-29 21:43:45
|
NowySiemka:) wkrótce poznasz wielu jednoocznych jeśli nie osobiście to na pewno wirtualnie:) Pozdrawiamy Magda i Darek
|
2010-05-29 23:53:12
|
NowyCieszy mnei to i czekam na kontakt. Miło jest w końcu porozmawiaćz kimś, kto w pełni rozumie pewne rzeczy. :) Póki co, jak mam chwile to czytam forum, oj bardzo rozbudowane. :) jak skończę postaram się włączyć w rozmowę. :) Pozdrawiam serdecznie. :)
|
|
2010-05-30 08:00:29
|
NowyCześć, Artur, jak sobie radzisz z tak znaczną wadą wzroku z czytaniem "masy" książek na studiach? Ja też kilka lat temu kończyłem Wydział Humanistyczny UMK (sławna harmonijka) - jednak nie MISH, ale socjologię - i wiem doskonale ile na tych studiach trzeba czytać różnych książek. Na każde cotygodniowe ćwiczenia było do przeczytania od kilku do kilkunastu różnych tekstów. Pamiętam, że mnie samego od tego czytana strasznie bolały oczy. Pozdrawiam, mam nadzieję, że w wakacje dołączysz się do naszego spotkania grupy toruńskiej :)
|
2010-05-30 17:18:27
|