|
Witam wszystkich serdecznie!
|
|
2010-03-07 23:42:36
|
Witam wszystkich serdecznie!Mam na imię Karolina, mam lat 22. Nie widzę przestrzennie od urodzenia, więc nie wiem jak to jest. Jak zoperowali mi zeza w wieku pięciu lat nie mogłam się przyzwyczaić do podwójnego obrazu i wpadałam na wszystko w trakcie chodzenia. Tak- widzę trochę na chore oko, ale jestem traktowana jak jednooczna. Obecnie już przyzwyczaiłam się do tego widzenia, na tyle, że nie zwracam na to uwagi, dopóki o tym nie pomyślę. Całe szczęście pole widzenia mam bardzo dobre i odróżniam kształty, ruchy, przedmioty chorym okiem. Prawe oko mam praktycznie zdrowe. Oprócz mojej krótkiej historii oka powiem też coś innego o sobie. No cóż... Jestem studentką Administracji ze specjalnością Systemów Bezpieczeństwa Publicznego. Moim hobby jest fotografia, podróżowanie, eksperymenty w kuchni, ratownictwo medyczne i jeszcze parę innych rzeczy  Chciałabym nauczyć się żeglować i jeździć na nartach/snowboardzie, lecz nie wiem czy to drugie kiedykolwiek uda mi się zrealizować po tym jak nieciekawie złamałam nogę, którą musieli mi operacyjnie poskładać. Czas pokaże  Mimo przeciwności losu staram się iść do przodu i to jest najważniejsze Bo nie ma to jak satysfakcja, gdy losowi się utrze nosa
|
2010-03-08 08:11:22
|
Witam wszystkich serdecznie!Udaj się do Dr Jochan. Katowice.
|
|
2010-03-08 15:40:40
|