MENU

Forum - Witam z Krakowa :)

Witam z Krakowa :)

Witam z Krakowa :)

Mam 32 lata i wysoką krótkowzroczność + astygmatyzm dziedzicznie po babci. Oko lewe jest pół ślepe, praktycznie patrzę tylko tym prawym gdzie mam -13. Ostatnio byłam u okulistki po rocznej przerwie i dowiedziałam się że mam początkową zaćmę - spanikowałam. Posiadam umiarkowany stopień niepełnosprawności i pracuję od 10 lat w pracy biurowej po 7h. Na co dzień nigdy nie przeszkadzała mi moja wada wzroku, gdyż posiadam ją od urodzenia. Boję się tylko tej operacji na zaćmę, przede wszystkim ze względu na całkowitą utratę wzroku jeśli coś pójdzie nie tak. Może ktoś z was mógłby podzielić się ze mną swoim doświadczeniem przed i po operacji.

Witam z Krakowa :)

Witaj! Mój Mąż ma podobny problem, oprócz tego, że nie ma tak dużego "minusa" i odwrotnie na prawe oko prawie nie widzi, a na lewym lekarz ocenił początki zaćmy. Szukałam mu specjalisty i tym lekarzem był p.Krzysztof Morawski z Krk. Nie do końca do mnie przemawia jego opinia i szukam dalej. Do kogo Ty chodzisz? Masz kogoś godnego polecenia???

Witam z Krakowa :)

Hej!

Ja od 2000 roku leczę oko lewe i niestety na obecnym etapie mam tylko poczucie światła w lewym oku. Prawe oko też u mnie nie jest najlepsze, robi się zaćma. Rozumiem ten strach, że wykonując prosty (niby) zabieg można stracić wzrok . Dlatego też ważny jest lekarz. Ja polecam dr  Alinę Górniak Bednarz. To jest nie dość, że rewelacyjny fachowiec, ale dodatkowo dobry lekarz. Nigdy nie zaproponuje zabiegu jeżeli rzeczywiście nie jest konieczny. Bardzo dba o pacjenta. Jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości to polecam konsultację u mniej.

Witam z Krakowa :)