|
nie wiem co robić...
|
|
2012-03-15 13:05:52
|
nie wiem co robić...Witam Mam niedowidztwo oka prawego a wczoraj stwierdzono u mnie retinopatię jak wykryto wylew na siatkówce w tym oku. Oprócz problemów z oczami leczę też chorobę zwyrodnieniową kręgosłupa. Od 3 miesięcy jestem bez pracy, mam 31 lat. Nie mam już do niczego siły, zwolniono mnie bo za często chorowałam i teraz nie pracuję.Dodam że sama wychowuje córkę i jest mi z tym ciężko. Zarówno choroba oka jak i kręgosłupa okazała się nieuleczalna, nie wiem gdzie mam się z tym udać. Bardzo proszę o jakąś podpowiedż.Co to jest wylew na siatkówce czy ktoś z forumowiczów przez to przechodzi ? U mnie stwierdzono retinopatię chciałabym wiedzieć coś więcej na ten temat, jak wiecie to piszcie... Pozdrawiam
|
|
2012-03-15 20:01:39
|
nie wiem co robić...Witaj, współczuję trudnej sytuacji, w której się znalazłaś. Jestem też zaskoczona, że lekarz nie wyjaśnił Ci dokładnie na czym polega Twoja choroba. Mam nadzieję, że ktoś z forumowiczów podzieli się wiedzą na ten temat, ja niestety nie jestem zbyt dobrze obeznana w tym temacie więc nie chcę się wypowiadać. Pytasz gdzie się udać-a jakiej pomocy oczekujesz? Może warto spróbować powalczyć o przyznanie stopnia niepełnosprawności w ZUS-ie lub MZON-ie. Z jednoocznością i schorzeniem kręgosłupa masz jakieś szanse, być może również na rentę (zapraszam też do zapoznania się z wątkiem o zmian w przepisach). W ogóle to fajnie że do nas dołączyłaś :) nie jesteś sama ze swoim problemem-wielu z nas na tym forum boryka się z problemami zdrowotnymi i problemami z pracą. Ważne, żebyś nie wpadła w myślenie że jednooczność to koniec świata-da się z tym normalnie żyć :) pozdrawiam, pisz jak tylko będziesz miała jakieś pytania :)
|
|
2012-03-16 12:28:14
|