|
Witam:)
|
|
2011-07-10 13:44:33
|
Witam:)Pomyślałem że powinienem się przywitać i napisać coś o sobie skoro już tu jestem więc witam Jestem niepełnosprawnym studentem pedagogiki specjalnej Na APS mój wzrok względnie jest ok jeżdżę na wózku tylko pewnie ktoś kto czyta ten post pomyśli co on tutaj robi:D już piszę jestem na 2 roku pedagogiki specjalnej niestety na surdopedagogice bo na tyflo było za mało chętnych ale jako dodatkową specjalność mam tyflo trafiłem tu do was szukając informacji o retinoblastomie ale to nie istotne w każdym razie tyflopedagogiką interesuje się już jakieś 4 lata ludzie się ze mnie śmieją jak będąc na wózku chce pomagać osobom z dysfunkcją wzroku ale dalej z nimi walczę i mowie im że nie liczy się to w jaki sposób się ktoś porusza ale to co kocha a jeżeli kocha to co robi to ma szansę robić to dobrze choć z drugiej strony ciekawe co wy o tym myślicie :D jeszcze raz witam i myślę że się jakoś dogadamy:))
|
|
2011-07-10 13:59:44
|
Witam:)Witam Cię serdecznie. ;) Byłabym wdzięczna gdybyś dokładniej przybliżył czym się zajmujesz. W jaki sposób masz zamiar pomagać ludziom z dysfunkcją wzroku? To dość interesujące, przyznam, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tych dziedzinach, które wymieniłeś, a których nie potrafię powtórzyć.;)
|
|
2011-07-10 14:25:42
|
Re: Witam:)Dzaworitka: Witam Cię serdecznie. ;) Byłabym wdzięczna gdybyś dokładniej przybliżył czym się zajmujesz. W jaki sposób masz zamiar pomagać ludziom z dysfunkcją wzroku? To dość interesujące, przyznam, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tych dziedzinach, które wymieniłeś, a których nie potrafię powtórzyć.;)