|
2011-06-16 09:16:45
|
Witam wszystkich.Witam, parę dni tenu znalazłam to forum i dowiedziałam się masę potrzebnych mi rzeczy. Ale zacznę od początku. Mam 36 lat i jestem po opasaniu siatkówki oka. Jest mi strasznie miło, że znalazłam to forum bo wszyscy użytkownicy wiedzą jak to jest widzieć "inaczej". Owszem widzę na to oko ale bardzo kiepso i efekty jakie mam są conajmniej zaskakujące. Fajnie jest wiedzieć, że wy wszyscy wiecie o czym mówie. Dopiero będę się starać o stopień niepełnosprawności i była bym wdzięczna za wszelkie rady w tym temacie. A dokładnie chciałabym wiedzieć jakie korzyści mogłabym mieć z lekkim stopniem, a jakie z umiarkowanym. Głównie chodzi mi o korzyści w pracy tj. czy należy się dodatkowy urlop, itp. A i jeszcze mam dylemat czy mogą mi zabrać prawo jazdy. Jestem totalnie początkująca w tym temacie, bo zabieg miałam w styczniu i dopiero miesiąc temu wróciłam do pracy. Wszystkich użytkowników pozdrawiam.
|
|
2011-06-16 10:39:29
|
Witam wszystkich.Witaj Kasiu. Korzyści ze stopnia umiarkowanego są zdecydowanie większe, pracujesz po 7 godzin, masz 10 dni dodatkowego urlopu. Jak chcesz się wiecej dowiedzieć o prawach osób niepełnosprawnych to polecam strone ministerstwa pracy, tam jest taka zakładka o osbach niepełnosprawnych i dużo informacji tam znajdziesz. Co do prawa jazdy, to nikt go Ci nie odbierze, ale ponoć około roku mózg sie przyzwyczaja do widzenia na jedno oko, i wtedy jest niebezpeicznie jezdzic bo kwetsia oceny odległosci jest zaburzona. Tak mi powiedziałą przynajmneij moja okulistka:) Ja w ogóle nie jezdze odkad nie widze na jedno oko....poz atym i tak byłam kiepskim kierowcą:) ale nie masz sie co obawiac ze nie bedziesz mogla jezdzic majac stopień niepełnosprawności. życze powodzenia i optymizmu!!!Pozdrawiam. Asia
|
|
2011-06-16 14:36:35
|