MENU

Forum - Witam :)

Witam :)

Znalazłam forum kilka miesięcy temu i długo nie mogłam przełamać żeby zalogować, potem by odezwać. Po kilkunastu latach przebojów przyszedł w końcu czas by usunąć oko... Ale od początku. Mam 34 lata i jestem nauczycielką w gimnazjum. Od dwóch lat nie widzę na lewe oko - zaćma, podszycie soczewek, podwichnięcie soczewek, usunięcie soczewek - na tym skończyło się z prawym okiem, mam teraz na nim soczewkę kontaktową +16 i póki co jest dobrze. W lewym niestety po witrektomii zaczęla odklejać się siatkówka i choć po licznych zabiegach udało się ją w końcu choć resztkowo przyłożyć, to oko cięte wielokrotnie w ciągu 3 miesięcy zbuntowało się. Najpierw w rogówce pojawiły się otworki, potem zbliznowaciała. Nie zdecydowałam się na przeszczep - i chyba dobrze, bo oko samo w sobie zaczęło zanikać. Jest to bolesny zanik i zdecydowałam się je usunąć.

Zabieg będzie robiony w Polanicy przez dra Marka, mam nadzieję, że mimo całego mojego pecha wszystko pójdzie dobrze. Potem epi. Zabieg 23.05, wizyta u p. Meyera w Katowicach koło 20.06. Liczę na to, że we wrześniu wrócę do pracy. Czy jestem głupią optymistką?

Będę wdzięczna jeżeli zechcecie podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami, bo ciągle czuję się w tym temacie trochę jak dziecko we mgle.

Witaj, milo, ze do nas dolaczylas. Czy mozesz napisac troche dokladniej jaki zabieg bedziesz miala robiony w Polanicy? Rozumiem, ze usuniecie oka, czy dobrze wnioskuje, ze wszczepia Ci tam od razu implant?

Protetyk z Krakowa raczej zadnego zabiegu juz przeprowadzal nie bedzie, tylko dobierze Ci proteze. To nie jest straszne.

Ogolnie usuniecie oka tez nie jest tak straszne, jak to sie moze wydawac, przyzwyczaisz sie bardzo szybko do nowej sytuacji, a jak bedziesz miala dobry implant i epiproteze, to ludzie nawet nie zauwaza.

Pozdrawiam i uszy do gory!