MENU

Forum - Kwestionariusz PPŻ

Kwestionariusz PPŻ

Kwestionariusz PPŻ

Szanowni Państwo,

 

Nazywam się Agnieszka Jadach i studiuję psychologię kliniczną. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Jej temat dotyczy osób niepełnosprawnych oraz ich percepcji położenia życiowego. Jeżeli ktoś z Państwa chciałby wziąć udział w kwestionariuszu, proszę wejść w poniższy link.

 

Kwestionariusz PPŻ

 

Kwestionariusz zapewnia pełną anonimowość. Skierowany jest do osób pełnoletnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany wynikami pracy, proszę o kontakt: agnieszka.jadach1@gmail.com

Dziękuję z góry wszystkim osobom, które wypełnią kwestionariusz. Jest to dla mnie ogromna pomoc.

 

Z wyrazami szacunku, Agnieszka Jadach

Kwestionariusz PPŻ

Witam,

chętnie pomogę (solidarność zawodowa ;p ) ale link do kwestionariusza niestety nie działa.  Z zupełnej ciekawości zapytam na jakiej uczelni studiujesz, jaki temat pracy itp. Chętnie nawiąże tez jakiś kontakt mailowy :)

Kwestionariusz PPŻ

Witam :)

Dziękuję za wypełnianie kwestionariuszy. Zachęcam pozostałych! 

 Temat pracy: Wpływ zdrowia na postrzeganie położenia życiowego osób niepełnosprawnych.  

 Jeżeli są problemy z otwieraniem linka proszę wkleić ten: http://www.ankietka.pl/ankieta/103819/kwestionariusz-ppz.html

Mail jest w poście wyżej, zapraszam do kontaktu :)

 Pozdrawiam, Agnieszka Jadach 

Kwestionariusz PPŻ

Szanowni Państwo