MENU

Forum - Prawo jazdy prblem z oceną odległości

Prawo jazdy prblem z oceną odległości

Jazda samochodem problem z oceną odległości

Witam, praktycznie nie widzę na lewe oko (od urodzenia) i jak do  tąd nie miałem z tego powodu żadnych problemów, tzn zawsze trafiałem do szklanki nie waliłem w słupy ;D itp itd, ale teraz gdy przyszedł czas na jazdę samochodem mam z tym ogromny problem, jeżdżę już od ponad pół roku wszystko ładnie, tylko że nie potrafię ocenić odległości, a co za tym idzie mam ogromne problemy z parkowaniem i tyłem i przodem, jadąc prosto zawsze jade za blisko prawej strony (nie raz wjechałem na krawężnik), gdy mam się zmieścić pomiędzy jakimiś samochodami nie potrafię ocenić czy się zmieszczę :/ i dobrze przejechać (jakoś ciągnie mnie na prawo)

 

Co robić ??

HELP

Re: Jazda samochodem problem z oceną odległości

Witaj Qwer!

Pierwsze pytanie to jak długo jeździsz samochodem? Bo to co opisujesz wygląda mi na całkiem normalne problemy większości początkujących kierowców, i nie musi mieć związku z widzeniem jednoocznym. 

Myślę, że nie musisz się przejmować, tylko dalej jeździć i po pewnym czasie zobaczysz , że zaczniesz czuć samochód i nie będziesz miał problemów takie jak opisałeś, a na pewno będą one znacznie mniejsze.

Powodzenia!

Prawo jazdy prblem z oceną odległości

Jeżdżę jakieś pół roku (niecałe), może dodam że kiedyś miałem też problem z nalaniem np wody do szklanki, waleniem w drzwi, w wieku 6-10 lat zawsze chodziłem poobijany ;) ale teraz już się przyzwyczaiłem tylko pozostał problem z jazdą samochodem, jak myślisz czy to minie ?

Prawo jazdy prblem z oceną odległości

Hej.Mam to samo,prawo jazdy mam od 5 lat.Nie widze na prawe oko i tez mam problem z odlegloscia z prawej strony.jadac trzymam sie bardziej srodka drogi tj lewej strony,bo boje sie ze sie nie zmieszcze itp.Zmieniajac pas na lewy jest ok gorzej jak mam zjechac na prawy,nie wyczuwam wtedy odleglosci w jakiej jest auto z tylu i jade na wyczucie :))