MENU

Forum - Witajcie . oko uśpione zaczyna widzieć

Witajcie . oko uśpione zaczyna widzieć

Witajcie . oko uśpione zaczyna widzieć

Jako nowy forumowicz witam wszystkich serdecznie. Mój przypadek to : jako 9 letniemu dziecku zdiagnozowano wadę wzroku i uśpione oko prawe, z którym nic nie można niby było zrobi. W ten sposób zostałam jednooczna. Okulary dobierano mi na oko lewe a prawe dawano takie samo do wyrównania ciężkości. teraz noszę soczewkę -8 na oko lewe. Od jakiegoś roku po drugiej ciąży ku mojemu zaskoczeniu zaczęłam widzieć dwa obrazy jeden ostry a nad nim zamglony z oka prawego. Po dobraniu szkieł korekcyjnych na oko prawe -17 czyli to nigdy nie widzące widzę, może nie dokładnie ale przecież nie używałam go od 30 lat:). Szukam wszystkich informacji o ćwiczeniach bo sama widzę poprawę ostrości widzenia oka prawego. Teraz jestem dla lekarzy dziwolągiem bo tą wadę leczy się u dzieci a nie u osób dorosłych, czyli nie bardzo wiadomo co ze mną zrobić. Na razie mam przez godzinę dziennie zakładać korekcyjną soczewkę do oka prawego i patrzeć, pisać itd.  lekarz zastanawia się nad ćwiczeniami ortoptycznymi, 14 stycznia mam kolejną wizytę u okulisty ciekawe co ze mną zrobią?

czy ktoś z was spotkał się kiedyś z takim przypadkiem jak mój?  Może znacie jakiegoś lekarza który specjalizuje się w leczeniu jednooczności, Bo znalazłam taki artykuł :

 http://cordis.europa.eu/result/rcn/86001_pl.html

 

Witajcie . oko uśpione zaczyna widzieć

Hej to dobrze,ze zaczyna widziec jest może jakaś szansa,ze da sie jeszcze poprawic ten wzrok ,bym polecial czytanie książek gdyz czytamy nerwy wzrokowe pracują do tego polecalbym akulary ajuwerdyjskie które ćwiczą oczy poprzez dzurki w ktore patrzy oko musi znalesc najbardziej ostry punkt i ostrosc z czasem moze sie poprawiać:) a może jest jeszcze opcja laserowa moze z tego co wiem lub operacja jakas chodz operacja niz lasrer to by byla lepsza opcja jak teraz dokladnie widzisz na dwoje oczu:)? pozdrawiam.