MENU

Forum - czy mam prawo starać się o rentę ?

czy mam prawo starać się o rentę ?

czy mam prawo starać się o rentę ?

witam serdecznie,

od jakiegoś czasu podczytuję forum i tak sobie zaczęłam się zastanawiać, czy w mojej sytuacji mogę coś zdziałać w zakresie renty czy niezdolności...generalnie jestem osobą jednooczną  (od ur.niewykształcona gałka oczna, noszę epi) drugie oko "-5"; nigdy nie miałam żadnej przygody z ZUS więc generalnie jestem dość zielona:)

bardzo Was proszę poradzcie czy w ogóle mogę coś zdziałać...póki co pracuję (praca biurowa), ale od listopada prawdopodobnie nie:(poza tym ja wielodzietna jestem - trójka na stanie, więc mówiąc wprost jakaś pomoc od zus bardzo by mi się przydała...:) nie za bardzo mam jakąkolwiek ciagłość dokumentacji, bo różnych lekarzy miałam...ale rokowania na wyzdrowienie - raczej marne...

będę wdzieczna za Wasze rady i ukierunkowanie co i jak:)

pozdrawiam serdecznie
Asia 

czy mam prawo starać się o rentę ?

witam ponownie,

poszperałam w postach i już mam kompletny mętlik:(

od czego zacząć - od określenia stopnia niepełnosprawności a potem ew.renta? i jaka w ogóle...poradźcie proszę. zadzwonię jutro do ZUS'u, ale jakoś niespecjalnie spodziewam się z ich strony dobrej woli....

pzdr

Asia 

czy mam prawo starać się o rentę ?

szperam dalej:)i udało mi się odszukać całkiem świeży post, osoby w podobnej syt. (jednooczna oraz spora wada na drugim oku), która dostała stopień umiarkowany.

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale muszę jakoś wykazać, że niecałkowicie sobie radzę?jak to jest...no generalnie jakoś radzę, niby nie powinnam chyba dźwigać, ale przy 3 dzieci to mało realne:) podobnie praca na komputerze... no i jak wygląda syt. z prawem jazdy - jeżdżę od 8lat, prawko bezterminowe - nie zakwestionują tego jakoś ??

bardzo Was proszę o pomoc w usystematyzowaniu mojej szczątkowej wiedzy:)

z góry dziękuję i pozdrawiam!!!!

czy mam prawo starać się o rentę ?