MENU

Forum - proszę o słowa otuchy dla synka 7 lat utrata oka od petardy

proszę o słowa otuchy dla synka 7 lat utrata oka od petardy

proszę o słowa otuchy dla synka 7 lat utrata oka od petardy

Witajcie kochani, jestem tutaj nowicjuszką mamą 7 letniego synka Bartusia który na sylwestra tego roku w wyniku wybuchu petardy przez nieznanego "pana" stracił oko, na razie "część" oczka z wypadnięciem tkanek, do tego połamany oczodół z przemieszczeniem w kierunku zatok, poparzona skóra. Przeżyliśmy traumę, nigdy przez 6 lat nie wychodziliśmy na dwór a w tym roku ulegliśmy namowa synka i poszliśmy oglądać, staliśmy najdalej z wszystkich osób (były również inne dzieci) i na sam koniec zdarzyła sie ta tragedia, nie wiemy kim był ten człowiek... Nasz mały okropnie wszystko przechodzi miał w ciągu 4 miesięcy cztery kilku godzinne operacje, jest pod opieką psychologa i chirurga szczękowego. Walczyliśmy o uratowanie choćby niewidzącego oczka, szukaliśmy w kilku klinikach pomocy ostatnio operował Bartusia prof Ferenc-Kuhn ze Stanów ale jest  za pózno ,za duży uraz. Jesteśmy pod kontrolą Kliniki we Wrocławiu, czeka nas kolejna operacja odtwórcza oczodołu i mamy "dojrzeć" do usunięcia oczka i założenia implantu. Synek od września ma iść do pierwszej klasy ale mam obawy ponieważ nie doszedł do siebie jeszcze po tym zdarzeniu, ma lęk mimo, ze staramy się żeby normalnie funkcjonował a pomiędzy leżeniem w szpitalach staramy się nadrabiać zaległosci. Piszę do Was i innych osób które odwiedzają to forum, ku przestrodze żeby nigdy nie zbliżać sie do miejsc z petardami, unikać pokazów i przede wszystkim nie zabierać swoich pociech na takie " imprezy" Do tej pory czuje sie żle, ze uległam namową synka żeby go tam zabrać. Przez ten czas zdążyłam juz nabyć troszeczke doświadczenia gdzie warto udac się po pomoc dla oczu i może też będę komuś pomocna i coś podpowiem. Mozecie śmiało pytać, a mi na pewno będzie lżej znosić kolejne operacje i podejmować mam nadzieje słuszne decyzje. Przytulam Wsz