MENU

Forum - randka z jednoocznym, pomozcie :)

randka z jednoocznym, pomozcie :)

randka z jednoocznym, pomozcie :)

Witam wszystkich!

 Jestem tutaj nowa i jestem osoba ktora ma zdrowe oczy. Zalezy mi na chlopaku ktory ma proteze oka, jest niesmialy i duzo czasu zajelo mi umowienie sie z nim.Do spotkania jeszcze nie doszlo, spotkam sie z nim dopiero za dwa tygodnie ale chcialabym sie jakos lepiej przygotowac, i stad moje pytania do osob z proteza, zwlaszcza panow, czego moge sie spodziewac, czego mam raczej unikac a co moglabym zrobic zeby ulatwic mu niektore rzeczy? W temacie jestem kompletnie zielona, a po prostu nie chce go pytac o oko, zeby go nie zawstydzac... Chlopak jest dosyc zamkniety w sobie, czasami stroni od ludzi, wydaje mi sie ze jest otoczony murem ktory wreszcie udalo mi sie troche rozbic...  zalezy mi na nim i chcialabym jaknajlepiej wypasc ehh dodam tylko ze jest po 30tce i proteze nosi przez polowe swojego zycia, w towarzystwie mozna zauwazyc ze po jakims czasie zaczyna sie zle czuc wsrod ludzi, ale nic wiecej nie wiem...

Czy moglibyscie mi doradzic? 

randka z jednoocznym, pomozcie :)